Nog geen concrete tips beroving student Onderwijsboulevard

De politie heeft nog geen concrete tips ontvangen over de brutale beroving van een student op de Onderwijsboulevard. Een oproep voor getuigen in Bureau Brabant heeft nog geen resultaat gehad.

Maandagavond werd er opnieuw kort aandacht besteed aan de beroving naast het Koning Willem I college op de Onderwijsboulevard in Bureau Brabant. ‘We hebben nog geen concrete tips ontvangen, dus alle informatie blijft welkom’, aldus een politiewoordvoerder. Bij de diefstal werd een student op brutale wijze van zijn horloge beroofd.

den-bosch-04Klap tegen hoofd
De jongen loopt op vrijdagmiddag 10 april langs het fietsenrek als hij vanuit het niets achter in zijn knie wordt geschopt. Hij valt hierdoor op de grond en krijgt nog een klap tegen zijn hoofd. Terwijl hij op de grond ligt, wordt het horloge van zijn pols gehaald.

Wie herkent het horloge?
De politie is naast tips over de verdachten ook op zoek naar informatie over het horloge. Het gaat om een replica van een Rolex Submariner. Met twee kleine krasjes op het glas ter hoogte van de datum. Wie herkent het horloge of is het misschien te koop aangeboden? Ook als je de daders herkent of meer informatie hebt, kun je contact opnemen met de politie.

den-bosch-horloge