Eten Avansstudenten alleen maar pizza?

Een student eet alleen pizza en drinkt de hele dag bier. Een achterhaald stereotype of toch realiteit voor een enkeling? In hoeverre zijn studenten van vandaag de dag bezig met hun gezondheid en sport? Vul onze enquête in!

De redactie van Punt is benieuwd naar jouw gezondheid en je sportgedrag. Ben jij bewust bezig met goede voeding? Vind je gezond eten in de Avanskantine te duur? Hoeveel uur per week sport je? En vind je dat Avans financieel moet bijdragen aan sportvoorzieningen?

Gezond en Fit
Doe mee met de Gezond en Fit-enquête van Punt. Binnen drie minuten ben je klaar. De resultaten van de enquête gebruiken we voor het Gezond en Fit thema-magazine dat in januari verschijnt. Invullen dus!

Sjuul Nelissen

@A In welke browser werk je?

2015-11-18 16:46:29

A

Ook ik kan de vragenlijst niet invullen. Bij het balkje waar je moet typen (voor de e-mail) kun je typen, maar de aanvink bolletjes werken niet.

2015-11-18 16:02:10

Sjuul Nelissen

@F Wat gaat er precies mis? Anderen kunnen het formulier wel invullen

2015-11-18 14:48:25

F

Het is niet mogelijk om antwoorden in te vullen? Er lijkt dus iets mis te zijn. Ik heb het al een aantal keren geprobeerd, zouden jullie hier naar kunnen kijken?

2015-11-18 13:18:37