Grijp je kans, geef je mening over Avans

nse - 2016 - max
Ben je niet tevreden over de kwaliteit van je opleiding, de roosters en andere zaken? Of ben je er juist erg over te spreken? Deze week is de Nationale Studenten Enquête 2016 (NSE) gestart. Laat weten wat je van je studie vindt en maak kans op mooie prijzen.

Bij de NSE staan de meningen van studenten centraal. Met deze grootschalige enquête wordt onderzoek gedaan naar de kwaliteit van Nederlandse hogescholen en universiteiten. De studentenoordelen worden gebruikt om het onderwijs te verbeteren en vormen onder andere de basis voor de Keuzegids.

Jouw mening telt écht
Avans laat de resultaten van de NSE niet ongezien aan zich voorbij gaan. Zo is er naar aanleiding van de resultaten van vorig jaar werk gemaakt van meer stopcontanten op de verschillende locaties en is er ook nog eens kritisch gekeken naar de stages.

Verschillende academies van Avans verdelen prijzen onder studenten die deelnemen aan de NSE. Check hieronder welke prijzen jij kan binnenslepen:

Pabo: 1 iPad en 5 Bol-bonnen t.w.v. 20 euro
Academie voor Communicatie en User Experience: 10 cadeaubonnen t.w.v. 25 euro
Academie voor Bouw & Infra: 1 euro per ingevulde vragenlijst gaat naar een goed doel en 15 Bol-bonnen t.w.v. 20 euro
Academie voor Engineering & ICT: 2 iPads
Academie voor de Technologie van Gezondheid en Milieu: 1.000 euro voor de opleiding met de meeste deelnemende studenten, als die boven de 50 procent komt. Boven de 75 procent dan 2.000 euro en vult meer dan 90 procent van de studenten de NSE in dan gaat er 3.000 euro naar de opleiding.
Academie voor Sociale Studies Breda: per ingevulde enquête gaat 1 euro naar het Vluchtelingenwerk project.
Academie voor Gezondheidszorg: voor elke opleiding een mini iPad.
Academie voor Marketing en Business Management: voor elke opleiding een mini iPad.
Academie voor Veiligheid en Bestuur: 3 concertbonnen.
Academie voor HRM en Bedrijfskunde: per opleiding een reisbon t.w.v. 300 euro.
Academie voor Financieel Management: 25 bioscoopbonnen.
Avans School of International Studies: 2 iPads.
Juridische Hogeschool: 3 boodschappenmanden t.w.v. 50 euro en 10 staatsloten.

Bovendien maak je kans op de landelijke prijzen:
Zoals een half jaar collegegeld (975,50 euro) of een Bol-bon t.w.v. 25 euro.