Starbucks Avans Breda verhuist

Liefhebbers van een Frappuccino of Tall Latte kunnen binnenkort niet meer terecht in het Grand Café van Avans in Breda. Starbucks gaat namelijk verhuizen. De planning is nog niet definitief, maar de verhuizing wordt zeker dit studiejaar gerealiseerd.

Canon gaat de ruimte van de copyshop delen met Starbucks. Studenten en medewerkers kunnen dus voortaan het Atrium in lopen voor hun bak Amerikaanse koffie.
canon - printshop- breda - max

Blij met verandering
‘De werkzaamheden van een Grand Café werken niet goed in combinatie met een koffiebar’, zegt Matthieu van Waardenburg, vestigingsmanager van Eurest bij Avans. ‘Als je tegelijkertijd een groot gezelschap hebt dat wil lunchen en veel gasten hebt voor koffie, kan dat elkaar weleens bijten. Daarom zijn we blij met deze verandering’.

Het is niet de bedoeling dat er zitjes komen bij de nieuwe Starbucks in het Avansgebouw. ‘Misschien wat statafels, maar de ruimte is beperkt. Het wordt echt een Starbucks To Go.’

Den Bosch
Ook in het hoofdgebouw in Den Bosch komt een Starbucks. Deze komt naast het Grand Café, in een gedeelte van waar nu de studenteninformatiebalie zit. Naar verwachting gaat die eind augustus 2016 open.

Theo

De naam zegt het al "Starbucks to go"!

2016-01-25 13:23:44