Eerste modules Ucademy in april van start

De Ucademy, de pas door Avansstudenten opgerichte bildung-academie, gaat in april van start met de eerste modules. De eerste modules gaan over zelfvertrouwen, macht en inspiratie.

De Ucademy moet een onafhankelijke academie worden gericht op extra-curriculaire persoonlijke ontwikkeling en persoonlijk leiderschap. De eerste drie modules worden allemaal gegeven door Avansstudenten. Studenten, docenten en andere geïnteresseerden kunnen zich inschrijven.

Module zelfvertrouwen
Studenten Seth en Janathan Rohoman gaan tijdens de eerste module op 21 april in op zelfvertrouwen: ‘Leer te vertrouwen in je eigen vaardigheden en kennis. En leer om niet ontmoedigd te raken na falen.’

Module macht en controle
‘Macht bestaat overal. Macht bepaalt wie de regels van het spel maakt. Leren hoe macht in elkaar zit is noodzakelijk om effectief te zijn.’ De module macht en controle wordt vanaf 18 mei gegeven door studenten Eva-Lisa Janssen en Stan van de Sanden.

Module inspiratie en creatie
Inspiratie en creatie staan centraal in de module gegeven door student Gordan Pehar. ‘Hoe motiveer of inspireer je personen en wat houdt dat dan precies in?’ Vanaf 26 april start deze module.

Meer info over de modules en de Ucademy vind je via ucademy.net

Hoi

ben benieuwd

2016-03-18 13:45:40

Stan

Eigenlijk is de voornaamste reden dat wij verwachten dat studenten niet graag lang wachten op school. Dat die drempel hoger ligt dan deze tijden. Maar het klopt dat ze niet ideaal zijn. Deze tijden zijn een experiment.

2016-03-17 11:15:57

Anoniem

Erg interessant, jammer alleen van de tijden. Wat zou de reden zijn om dit niet in de avond plaats te laten vinden?

2016-03-17 09:08:44