Zes studenten en één docent kandidaat voor Medezeggenschapsraad

AMRmedezeggenschapsraad2016-maxZes studenten en één docent hebben zich verkiesbaar gesteld voor de Avans Medezeggenschapsraad (AMR). In totaal zijn er zes zetels te verdelen.

Voor de studentgeleding zijn er vier lege zetels te vullen. De strijd gaat tussen zes kandidaten. Max van der Heijden (Academie voor Marketing en Business Management), Richard Verwoert (Academie voor Veiligheid en Bestuur), Gijs van de Geijn (Academie voor Algemeen Financieel Management), Jordy van Peer (Academie voor Algemeen Financieel Management), Claire Vissers (Juridische Hogeschool) en  Hein Leijten (Academie voor Marketing en Business en Management).

Slechts één medewerker kandidaat
Twee zetels zijn er beschikbaar bij de medewerkersgeleding van de AMR. Mustapha Aoulad Hadj (docent Academie Sociale Studies Den Bosch) is de enige kandidaat die zich verkiesbaar heeft gesteld waardoor hij automatisch is geplaatst.

Verkiezingen op 30 en 31 mei
De tussentijdse verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad vinden plaats op maandag 30 en dinsdag 31 mei. Via een online formulier kunnen alle Avansstudenten die dagen een stem uitbrengen op één van de verkiesbare studenten.

De kandidaten zullen zich voorafgaand aan de verkiezingen nog voorstellen via punt.avans.nl