Let op: herinschrijven voor volgend studiejaar kan tot 31 augustus

Vanaf vandaag kunnen Avansstudenten zich herinschrijven voor het studiejaar 2016-2017. Dat doe je via de website van Studielink. Om in te loggen op Studielink, moet je in het bezit zijn van een geldige DigiD.

Je herinschrijving moet uiterlijk 31 augustus in orde zijn, inclusief het bevestigen van de digitale machtiging voor het verschuldigde collegegeld. Doe je dat niet, dan wordt je Avans-account geblokkeerd en kun je geen onderwijs volgen.

Via Studielink kun je Avans machtigen het collegegeld ineens of in negen termijnen van je rekening af te schrijven. Bij een machtiging in termijnen worden administratiekosten in rekening gebracht. Het wettelijk vastgestelde tarief voor een voltijdstudie is komend studiejaar 1984 euro. Voor meer informatie, zie de collegegeldmeter van Avans.

Afstuderen?
Bovenstaande geldt uiteraard niet voor laatstejaarsstudenten die voor 1 september afstuderen. Studeer je wel in 2016 af maar na 31 augustus, dan moet je je wel herinschrijven. Zodra je bent afgestudeerd, schrijf je je uit via Studielink.

De inschrijvingsvoorwaarden voor het studiejaar 2016-2017 vind je hier.