Eerstejaars SBRM interviewen Bossche ondernemers

introductieSBRM2016-1920
Het is een rustige eerste intro-dag voor de nieuwe lichting Bossche Small Business & Retail Management studenten. Na een rondleiding in de ochtend op de Onderwijsboulevard, trekken ze de binnenstad in om ondernemers te interviewen.

Studenten vragen ondernemers in Den Bosch over hun kijk op innovatie en duurzaamheid. Eerstejaarsstudent Sharon haalt er meteen wat nuttige tips uit. “We interviewden een wijnhandelaar die wel inspirerend was. Hij zou in de toekomst graag een barretje bij zijn winkel beginnen, dat is nu nog niet mogelijk. Zijn advies voor ons was dat als je een droom hebt, of iets echt graag wil, moet je dat gewoon doen.”

introductieSBRM2016b-1920Feest in de avond
Drank en gezelligheid staan er in de middag nog niet op het programma. Daarom zoeken een aantal groepen zelf vast het terras op met het warme weer. Begeleider Max: “Als we vanavond naar Breda vertrekken gaan we wel gezellig biertjes drinken.”

Sportieve middag
De introductie gaat vrijdag na een overnachting verder bij de Galderse Meren bij Breda met een sportieve middag.

Meer foto’s van alle intro’s van Avans, check je via Facebook: