Intro Bedrijfskunde MER: Vlotten en torens bouwen

introAHB2016-1920Traditiegetrouw leren de nieuwe studenten van de Academie voor HRM en Bedrijfskunde (AHB) elkaar kennen tijdens een dagje sport, spel en teambuilding bij de IJzeren Man in Vught. Ze bouwen vlotten, strijden tijdens een zeskamp en proberen de hoogste toren van bamboe te bouwen.

Tussen de twee- en driehonderd studenten starten dit jaar met een opleiding Bedrijfskunde MER in Den Bosch. Tweedejaarsstudent Lars is dit jaar mee als begeleider. Of het gezellig is? “Het is nog een beetje stil en aftasten voor de eerstejaarsstudenten. Ze moeten nog wennen aan elkaar. En zo gezellig als in ons jaar wordt het niet snel.”

introAHBvlot2016-1920

Natte billen
Het bouwen van het vlot zorgt voor aardig wat discussie over het juiste ontwerp. En ondanks het zonnige weer houdt niet iedereen het droog. Lars: “Het vlot van mijn klas dreef, maar ze hebben wel natte billen gekregen.”

Meer foto’s van alle Avansintro’s? Check ons album op Facebook.