Intro Sociale Studies: broek uit, kus een vreemde en bitch-slap elkaar

introsocialestudiesb2016-1920
Het Bossche stadspark de IJzeren Vrouw wordt dinsdag overspoeld met eerstejaarsstudenten in rode shirtjes van de Academie voor Sociale Studies in Den Bosch (ASH). Ze spelen een fotospel, moeten blind een parcours afleggen en proberen een lijstje van opdrachten van de Crazy 27 af te werken.

Tweedejaarsstudenten Maarten, Rik en Jonne zijn al een paar maanden bezig met de voorbereiding van de introductie. Het moest en zou beter gaan dan vorig jaar tijdens hun eigen introductie. Maarten: “Vorig jaar moesten we tussen de programma onderdelen in veel wachten. Nu sluit alles veel beter op elkaar aan.” Hij verheugt zich dit jaar het meest op de kroegentocht in Den Bosch. “Maar we hebben wel afgesproken dat de begeleiders niet drinken. We zijn toch een beetje verantwoordelijk.”

Kus een vreemde
De eerstejaarsstudenten staat een lijst aan opdrachten te wachten. Wie maakt de gezelligste foto, de langste kledinglijn of wie legt het snelste blind een parcours af. Of als onderdeel van de Crazy 27: kus een vreemde of bitch-slap elkaar.

introsocialestudies2016-1920
Themafeest en barbecue
De introductie van de Sociale Studies gaat donderdag en vrijdag nog verder in Wijchen met onder andere een themafeest en een barbecue op het programma.

Meer foto’s van deze en andere Avansintroducties check je via het album op Facebook.