Avansstudent Shauny is finalist Miss Nederland

Shauny Bult, net afgestudeerd aan de Academie voor Bouw & Infra van Avans, staat in de finale van de Miss Nederland verkiezing. Ze neemt het maandagavond op tegen elf andere potentiele missen.

A photo posted by Shauny (@shaunybult) on Apr 11, 2016 at 1:34am PDT

Shauny studeerde in de zomer af met een 8 af aan de Academie voor Bouw & Infra in Tilburg. Knap, want door haar modellenwerk is ze vaak op reis. Tijdens de finale in Hilversum staan haar diverse rondes te wachten. Zoals de ronde in cocktail-jurkjes en als klapper natuurlijk de bikinironde.

A photo posted by Shauny (@shaunybult) on Aug 22, 2016 at 7:35am PDT

Hard gewerkt
“Wie er ook wint, we hebben allemaal even hard gewerkt voor deze titel. Ieder van ons zal deze eerbare positie op zijn eigen manier invullen”, vertelt Shauny via Facebook. Het overtuigen van de jury met bedankjes begint nu al: “Ik wil al mijn volgers, vrienden en familie bedanken die me nooit teleurstellen en me altijd steunen en er voor me zijn.”

A photo posted by Shauny (@shaunybult) on Sep 23, 2016 at 11:34pm PDT

Miss Earth
De alumnus bouwt al even aan haar modellencarrière. Eerder deed ze mee aan de Miss Brabant en Miss Earth verkiezing.

A photo posted by Shauny (@shaunybult) on Aug 23, 2016 at 11:30pm PDT