Intro AMBM: wie bedenkt de beste actie voor Serious Request?

ambmintro2016breda-1920Een geniaal plan bedenken om geld te genereren voor Serious Request en ook nog eens kans maken om te mogen waterskiën? De eerstejaars van Academie voor Marketing en Business Management (AMBM) in Breda krijgen deze kans tijdens hun introductieweek.

Het dagprogramma van de AMBM intro, georganiseerd door studievereniging WE-FI, draait volledig om Serious Request 2016. De nieuwe eerstejaars mogen een plan bedenken om geld op te halen voor het goede doel van Serious Request 2016: de stille ramp, longontsteking.

Plannen uitwerken
In kleine projectgroepjes werken de studenten de hele dag in Xplora aan hun plan. Voorzitter van WE-FI, Max van den Heuvel: “De studenten zijn natuurlijk eerstejaars, dus het is allemaal nog nieuw voor ze. Maar veel klassen hebben al leuke ideeën.”

ambmintro2016BredaB-1920Wedstrijdje longcapaciteit
Het beste groepje per klas pitcht hun plan voor hun introbegeleiders, WE-FI-leden en docenten. Een wedstrijdje ‘wie heeft de grootste longcapaciteit’ organiseren, het grootste menselijke rode kruis maken en het klimaat van een derdewereldland simuleren in een container zijn de plannen die gewonnen hebben.

Welk plan wordt uitgevoerd is nog onbekend. WE-FI zal alle plannen nog een keer grondig bekijken en, vanuit haalbaarheid en met het financiële plaatje erbij, een beslissing maken.

Meer foto’s van de introductie? Check onze Facebookpagina