Nieuwe ronde Ucademy van start

Ucademy-1920Ucademy, de door Avansstudenten opgerichte bildung-academie, gaat in september van start met een nieuwe ronde modules. De modules gaan over zelfvertrouwen, macht en inspiratie.

De Ucademy is een onafhankelijke academie gericht op extra-curriculaire persoonlijke ontwikkeling en persoonlijk leiderschap. De drie modules worden allemaal gegeven door Avansstudenten. Studenten, docenten en andere geïnteresseerden kunnen zich inschrijven.

De eerste ronde die liep van april tot juni was een groot succes, veel modules zaten helemaal vol.

Module Inspiratie en Creatie
Inspiratie en Creatie staan centraal in de module gegeven door student Gordan Pehar. “Hoe motiveer of inspireer je personen en wat houdt dat dan precies in?” De module start 19 september.

Module macht en controle
“Macht bestaat overal. Macht bepaalt wie de regels van het spel maakt. Leren hoe macht in elkaar zit is noodzakelijk om effectief te zijn.” De module Macht en Controle wordt vanaf 28 september gegeven door studenten Eva-Lisa Janssen en Bob den Uijl.

Module Zelfvertrouwen
Studenten Seth en Janathan Rohoman gaan tijdens hun module op 29 september in op zelfvertrouwen: “Leer te vertrouwen in je eigen vaardigheden en kennis, leer om niet ontmoedigd te raken na falen.”

Meer info over de modules en de Ucademy vind je via ucademy.net