Zijn Avansstudenten klaar voor het nieuwe studiejaar?

Studiestudentstuderenoverlegles-1920Het nieuwe studiejaar is begonnen. Is iedereen er weer klaar voor om fris en fruitig in de schoolbanken te verschijnen? Hoe staan de studenten van Avans aan de startlijn?

Lana Kuijper
Eerstejaars International Business and Management Studies Breda
“Ik heb erg veel zin in het nieuwe schooljaar. Een nieuwe uitdaging, dat is altijd leuk. Het is natuurlijk een beetje spannend. Ik moet maar even afwachten hoe het is. De vakantie had van mij langer mogen duren. Maar uiteindelijk moet je toch aan iets nieuws beginnen. En nu lekker knallen!”

Nikki de Kok
Eerstejaars Small Business en Retail Management Breda
“Ik ga nu beginnen aan het eerste jaar van Small Business en Retail Management. Ik heb er best zin in. Ik ben vandaag ook al veel mensen van mijn oude school tegengekomen. Dat is best leuk. Ik heb vertrouwen in dit jaar. We zullen zien hoe het gaat!”

Yannick van de Merbel
Vierdejaars Informatica Breda
“Ik ben vierdejaars Informaticastudent. Ik begin dit jaar met mijn minor Environmental Geography, dat is bij een andere academie. Het begon al lekker vandaag. Ik kreeg een mailtje dat ik om kwart voor negen moest beginnen. Toen ik daar aan kwam kreeg ik te horen dat het pas om één uur begint. Dat was een beetje minder. Verder ben ik helemaal klaar voor dit jaar. Ik moet alleen mijn afstudeerstage nog regelen.”

Maud van der Mark
Eerstejaars International Business en Management Studies Breda
“Ik ben nu eerstejaars International Business & Management. Ik heb er zin in en vind het eigenlijk niet echt spannend. Ik kom zelf uit Limburg en ga op kamers. Ik ben al een beetje bekend in Breda want mijn zus woont hier ook. Ik ben hiervoor een halfjaar naar het buitenland geweest, dus ik ben er wel helemaal klaar voor!”

Thijs Rijkers
Eerstejaars Small Business en Retail Management Den Bosch
“Ik heb hiervoor op de Fontys gezeten, op dezelfde opleiding. Daar ben ik helaas niet geslaagd voor mijn propedeuse. Ik kom hier op Avans voor een herkansing. Ik heb er nu wel vertrouwen in. Ik weet waar het vorig jaar mis ging, dus dat ga ik nu proberen te voorkomen.”