Sint en piet zeggen sorry tegen studenten Stationsplein

sorrysintabseilen-1920Abseilende pieten, strooigoed in de les, warme chocolademelk en een chocoladeletter met excuusgedicht maandag voor de studenten van de Academie voor Marketing en International Business (AMIB). De Avans-sint had nogal wat goed te maken na een rommelige eerste helft van het studiejaar nadat de academie verhuisde van de Onderwijsboulevard naar het Stationsplein.

“Niet alles was af toen we begin dit studiejaar verhuisden naar het Stationsplein. De geïmproviseerde collegezaal was een drama, er waren weinig werkplekken en er was overlast van de bouw”, vertelt Naniek Lenderink, communicatiemedewerker van AMIB. “Er was best veel overlast voor studenten en ook voor docenten was het behelpen. Nu alles zo goed als klaar is, willen we studenten bedanken voor hoe zij zich er doorheen hebben gesleept.”

De studenten worden maandag bedankt voor hun geduld met warme chocolademelk, een spektakel van abseilende pieten en een chocoladeletter met gedicht.

sorrysintletter3-1920

Bouwgeluid tijdens tentamen
Een groep studenten die net wat gratis chocolademelk heeft gescoord, is blij dat de verbouwing over is. Er was genoeg overlast om je aan te storen: “Bouwgeluiden tijdens een tentamen, dat is niet fijn. Tijdens tussenuren was er geen plek om te zitten en de stopcontacten die er zaten werkten niet”, aldus de studenten. Ze zijn blij dat de overlast voorbij is. Alleen is het nog wachten op meer vaste computers.

sorrtsintchocolademelk-1920

Derde verdieping voor RAC
De verbouwing van het Stationsplein is zo goed als af. Verzekeraar All Secure bezet tot en met april nog de derde verdieping. Daarna kan deze verdieping klaar worden gemaakt voor de komst van het Regional Associate degree College (RAC) van Avans.