Biecht je grootste geheimen op aan Punt Magazine

biechtverhoor-1920Heb je een geheim wat je al jaren met je meedraagt? Of wat je zeker niet aan je klasgenoten wil vertellen? Lucht dan volledig anoniem je hart in de geheime enquête van Punt Magazine.

Voor een speciaal themanummer dalen we af in de krochten van Avans op zoek naar de grootste taboes en geheimen van de hogeschool. Maar we zijn ook benieuwd naar jouw geheimen en hebben daarvoor een paar vragen voor je bedacht in onze enquête.

Volledig anoniem
Studenten én medewerkers mogen de enquête invullen. Dat kost je in totaal slechts vijf minuten. Je mag de vragen volledig anoniem invullen, maar als jij je nergens voor schaamt, mag je ook je e-mailadres achterlaten. Je naam en e-mail zijn alleen zichtbaar voor de redactie en zijn bedoeld om eventueel contact met je op te nemen voor aanvullende vragen.

Themanummer ‘Geheim’
Mocht je je e-mail achterlaten, dan maak je kans op een nog nader te definiëren bedankje! Invullen kan hieronder of via onderstaande link. Het themanummer ‘geheim’ van Punt Magazine verschijnt eind februari.

Bezig met laden…