Koffiepraat week 5: opening nieuw gebouw en F5 Osiris

quadrium_nieuw1

Waar gaat het deze week over bij het koffieapparaat van Avans? Om je voor te bereiden op je wekelijkse dosis smalltalk, een overzicht van het nieuws dat we deze week verwachten.

Opening Quadrium
Vandaag wordt het nieuwe Avansgebouw in Breda officieel geopend. Avans heeft een aantal studenten en medewerkers zo gek gevonden om te abseilen van het Quadrium. Dat is leuk voor de foto’s. Wie de eerste abseiler zal zijn, is een verrassing -lees: een lid van het College van Bestuur.- Trivia voor bij de koffie: Quadrium is een zeer onstabiel synthetisch isotoop van het waterstof element.

Olympisch kampioen op bezoek
Olympisch zwemkampioen Maarten van der Weijden komt deze week naar Avans Breda. Maarten verricht op woensdag 1 februari tussen 13.00 en 14.30 in HD001 de aftrap van een nieuw project voor studenten AAFM.

Toetsweken voorbij
Eindelijk zijn de toetsweken voorbij en start een nieuw lesblok. F5 Osiris!

Inschrijvingen Associate Degrees
Hoe staat het met de inschrijvingen voor de Associate Degrees? We zoeken deze week voor je uit hoe het staat met de inschrijvingen van de nieuwe hbo-opleiding van Avans.

Fijne week!

Vorige week hadden we het over:

Jake Owen Raats

Jake Owen, die was bij de inauguratie van Donald Trump.

BloetoiletOWB3-1920

Hypermoderne toiletten van de Onderwijsboulevard, de Lovensdijkstraat en de Beukenlaan, die gaan weer weg.

Bijbaantje-1920-Janine Janssen

Jongeren, die verdienen vanaf juli meer.