Koffiepraat week 8: Carnavalskoorts en netjes op de foto voor LinkedIn

chefsoldaatYoutube-1420
Waar gaat het deze week over bij het koffieapparaat van Avans? Om je voor te bereiden op je wekelijkse dosis smalltalk, een overzicht van het nieuws dat we deze week verwachten.

Open avond Ad’s
Zeven studenten hebben zich tot nu toe aangemeld voor de nieuwe voltijd Associate degree opleiding van Avans. Geïnteresseerden zijn uitgenodigd voor de eerste open avond op woensdag 22 februari.

Netjes op de foto voor LinkedIn
Het blijft toch altijd lastig om tussen al die gezellige foto’s in de kroeg of vakantiekiekjes een goede foto voor LinkedIn te vinden. Gat in de markt, dachten studenten AKV|St.Joost. Daarom zetten ze je op woensdag representatief op de foto voor je LinkedIn op de Lovensdijkstraat. Het geld dat de studenten ophalen, investeren ze in hun afstudeerwerk.

Carnavalskoorts
Nog even tot Carnaval! Deze week kun je al in de stemming komen met diverse pre-carnaval feestjes van studie- en studentenverenigingen. Wij sommen ze deze week alvast voor je op. En je leest een interview met Avansstudent en carnavalshitmachine Chef Soldaat.

Fijne week!

Vorige week hadden we het over:

studiekostengeldIllJanineJansen-1920
Verplichte studiekosten. Studenten zijn veel geld kwijt aan Hogeschooltaal, excursies of printen terwijl dat helemaal niet verplicht is. Punt heeft een declaratieformulier online staan.

Van links naar rechts: Tom, Damon en Finn Een onderbroek met zakken, simpel maar superhandig voor je sleutels, geld en peuken tijdens carnaval.