Nieuwe modules: Ucademy helpt je nu ook met je motivatie

Foto: Beeldveld/Wilfried ScholtesUcademy, de door Avansstudenten opgerichte bildung-academie, gaat in februari weer van start met een nieuwe ronde modules. Met een nominatie voor de Avans Innovatieprijs op zak helpt de academie je, naast de drie oude vertrouwde modules, nu ook met je motivatie.

Intrinsieke Motivatie
In de nieuwe module intrinsieke motivatie helpen Mathijs Paul Muilwijk en Michiel Brekelmans je jezelf te motiveren. “In de beste situatie raak je niet alleen gemotiveerd van het volgen van de lessen, maar kan jij jezelf in de jaren hierop volgend jezelf motiveren en werken naar het zijn van een top gezond persoon die al zijn of haar huiswerk af heeft.” De module start aan de hogeschoollaan op dinsdag 14 februari.

Creatie en Inspiratie
“Hoe kom je om goede bruikbare ideeën of oplossingen? En hoe kun je in een probleemsituatie omdenken?” Danny van den Munckhof & Eva-Lisa Janssen leren je in de module Creatie en Inspiratie belangrijke tools en technieken om een creatieve goeroe te worden. Vanaf 13 februari, hogeschoollaan Breda.

Zelfvertrouwen
In de Engelse module Self Confidence leer je te vertrouwen in je eigen vaardigheden en kennis. Broers Seth en Jonathan Rohoman boosten je zelfvertrouwen vanaf 16 februari.

Macht en Controle
“Het woord macht heeft iets obsceens, misschien zelfs iets kwaadaardigs. Maar macht bestaat overal. Macht bepaalt wie de regels van het ‘spel’ maakt.” In deze Ucademy klassieker leren Stan van de Sanden en Luc de Bruin je vanaf 15 februari hoe macht in elkaar zit.

Meer info over Ucademy en de modules vind je via ucademy.net