Koffiepraat week 10: Avans waarschuwt voor gebruik usb-sticks

AvansUSBsticksdigitaal-1920

Waar gaat het deze week over bij het koffieapparaat van Avans? Om je voor te bereiden op je wekelijkse dosis smalltalk, een overzicht van het nieuws dat we deze week verwachten.

Propedeuseuitreiking
Voor wie zijn propedeuse de afgelopen maanden heeft binnen gehengeld is het een mooie week. De hele week zijn er op de Avanslocaties propedeuse uitreikingen.

PackageBox
Iets besteld maar niet thuis om je pakketje te ontvangen? Avansstudenten bedachten de PackageBox. Een handig kluisje waarin de postbode je pakket kan achterlaten. Deze week lees je meer op onze site.

Gevoelige informatie op straat
Nadat onlangs een externe harde schijf werd gestolen, waarschuwt Avans voor het gebruik van usb-sticks en externe harde schijven. Hoe kun je als medewerker dan wel bestanden uitwisselen? En hoe voorkom je dat gevoelige informatie op straat komt te liggen. Deze week meer op punt.avans.nl.

Fijne week!

Vorige week hadden we het over:

Bus
Kruispunt op de schop
Het kruispunt van de Lovensdijkstraat en de Hogeschoollaan in Breda gaat op de schop. Dat moet zorgen voor een betere doorstroming.

AKVStJoostkunstwerkruimte-1920

Kritiek op masters AKV|St.Joost
Studenten zijn tevreden over masters aangeboden door het hbo. Maar de masters van AKV|St.Joost komen er slechter vanaf . De docenten presteren ondermaats en de communicatie verloopt alles behalve soepel aldus de Keuzegids.