Koffiepraat week 13: start tentamens en pas op voor 1 aprilgrappen

Waar gaat het deze week over bij het koffieapparaat van Avans? Om je voor te bereiden op je wekelijkse dosis smalltalk, een overzicht van het nieuws dat we deze week verwachten.

1 april
Zaterdag is het 1 april, de dag valt dit jaar in het weekend maar pas op. Ook Avans houdt ervan om studenten voor de gek te houden dus neem niet alles wat je deze week hoort zomaar aan.

Technofeestjes
Student Thomas Bos organiseert al een tijdje feestjes in de binnenstad van Breda. Binnenkort opent een nieuwe club Zaal Vijf waar hij een groots technofeest organiseert. Deze week lees je meer op onze site.

Start tentamens
Nog even hard werken voor de mei-vakantie. Voor de meeste studenten start vandaag de tentamenweek. Namens de redactie van Punt, veel succes!

Fijne week!

Vorige week hadden we het over:

Avansstudenten in het buitenland kunnen zich slecht aanpassen blijkt uit onderzoek van een Avansdocent.

Visualisatie door D66

De Onderwijsboulevard moet worden omgetoverd tot een verkeersvrije onderwijscampus, aldus D66 Den Bosch.

Geliefd Avansdocent John Nova, gaat na 40 jaar trouwe dienst met pensioen. Collega’s en studenten verrasten hem tijdens zijn laatste les.