ABC-student Amy Guns wint Battle of the DJ’s

Amy Guns, oftewel GUNZA heeft donderdagavond de Battle of the DJ’s gewonnen. De student Advanced Business Creation in Den Bosch verovert daarmee een plekje op het hoofdpodium van het HBO Intro Festival Den Bosch.

Tien DJ’s namen het donderdagavond tegen elkaar op voor een plekje achter de draaitafels van het festival. De enige dame in het lijstje DJ’s sleepte de winst binnen, de strijd voor de tweede plek werd gewonnen door M-ACE, student Pabo aan Fontys. Hij mag draaien op het podium van Studance tijdens het HBO Intro Festival.

Alleen in Den Bosch
Het HBO Intro Festival organiseert jaarlijks wedstrijden voor de beste DJ’s en bands. Voor het eerst werden de battles alleen in Den Bosch gehouden en wegens te weinig aanmeldingen ging de Battle of the Bands niet door.