Koffiepraat week 21: extra korte lesweek en studenten helpen cliënten reclassering

Waar gaat het deze week over bij het koffieapparaat van Avans? Om je voor te bereiden op je wekelijkse dosis smalltalk, een overzicht van het nieuws dat we deze week verwachten.

Stem voor Avansdocent van het Jaar
Ruim driehonderd studenten nomineerden hun favoriete docent voor de titel Avansdocent van het Jaar 2017. Maandag maken we de genomineerden bekend en kun je stemmen op jouw favoriet.

Vrijwilliger bij de reclassering
Studenten gaan aan de slag als vrijwilliger bij de reclassering. Een uniek project in Nederland waarbij studenten van de Sociale Studies Den Bosch cliënten bijstaan met diverse hulvragen. Deze week lees je meer over het project.

Gebouwen dicht
Let op: het is een korte studie-/werkweek. Donderdag en vrijdag zijn de Avansgebouwen dicht vanwege Hemelvaartsdag.

Fijne week!

Vorige week hadden we het over:

Foto: Loet Koreman

De verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad; alle kandidaten stellen zichzelf voor via punt.avans.nl/medezeggenschap

Het hoge rapportcijfer van Avans; de hogeschool doet het goed als je de cijfers van de Nationale Studenten Enquête moet geloven. Studenten zijn te spreken over de sfeer op Avans maar internationalisering moet beter.