Tien studenten strijden voor plekje achter draaitafels van Hbo Intro Festival

Tien studenten gaan de strijd met elkaar aan voor een plekje achter de draaitafels van  het HBO Intro Festival in Den Bosch tijdens de Battle of the DJ’s. De Battle of the Bands gaat dit jaar niet door.

Tijdens de battle strijden in twee zalen, twee keer vijf DJ’s tegen elkaar. De twee winnaars hiervan winnen sowieso een plek op het podium van Studance op het HBO Intro Festival Den Bosch. De winnaars uit beide zalen gaan vervolgens nogmaals ten strijde voor de hoofdprijs: een plek op het mainstage van het HBO Intro Festival Den Bosch.

DJ’s in trek
Gepland was om naast de wedstrijd voor de DJ’s ook een Battle of the Bands te organiseren in Den Bosch. Voor het eerst sinds de start van de battles in 2011 gaat deze niet door vanwege te weinig aanmeldingen. In Breda worden er dit jaar voor het eerst helemaal geen battles georganiseerd.

De genomineerde DJ’s voor de battles 2017 zijn:

•  Mattix
  •  MTBA
  •  Full HD
  •  Candy Crew
  •  Amy Guns
  •  Don Voluntas
  •  M-ACE
  •  Ento
  •  Schorriemorrie
  •  TomV

Gratis entree
De Battle of the Dj’s vindt plaats op 18 mei vanaf 20.00 uur in poppodium Willem Twee in Den Bosch. Toegang is gratis.