In deze drie Avansgebouwen kun je deze zomer nog wél studeren

De hoofdgebouwen van Avans gaan deze zomer op slot voor studenten en medewerkers. Maar ambitieus als je bent, zoek je toch nog een plek om te studeren of een vraag te stellen aan de studenteninformatiebalie. Op deze drie plekken kun je nog wel terecht.

Van 24 juli tot en met 11 augustus zijn alleen onderstaande drie Avanslocaties open. De rest, inclusief de hoofdgebouwen, zijn dicht.

Breda

Quadrium, open van 8.00 uur tot 18.00 uur

Deze jongste telg tussen de Avansgebouwen is de hele zomer open. Er zit geen Xplora in het gebouw. Als je aan het werk wil, zijn er 25 vaste computers. Of je kunt je eigen laptop meenemen. Wel vind je hier de studenteninformatiebalie, de decanen en het International Office. Zij zijn de hele zomer beschikbaar.

De Bijster, open van 8.00 uur tot 17.30 uur

Dit bolwerk van alle diensteenheden van de hogeschool is de hele zomer open. Als medewerker vind je er tijdens de vakantie makkelijk een rustige werkplek, maar ook studenten zijn in principe welkom. Als je hoopt nog een enkele medestudent te treffen, raden wij je het Quadrium aan.

Tilburg

Geen Avanslocatie open week 30, 31, 32

De locatie op de Cobbenhagenlaan gaat van 24 juli tot 11 augustus op slot. Je kunt uitwijken naar Avans in Breda en Den Bosch. Maar beter fiets je even door naar Tilburg University of studeer je in de bibliotheek in het centrum.

Den Bosch

Foto: Sjuul NelissenStationsplein, open van 8.00 uur tot 18.00 uur

De entree van de Onderwijsboulevard 215, wordt deze zomer verbouwd. Achter de bushalte van station Den Bosch vind je het Stationsplein. De locatie is voorzien van een Xplora. Het gebouw is de hele zomer open en je krijgt hier alle info die je nodig hebt van de medewerkers van de studenteninformatiebalie, decanen en het International Office. Ook hier kun je overlast ervaren, want de derde verdieping wordt verbouwd. Die wordt deze zomer gereed gemaakt voor de Avans Academie Associate degrees.

Meer info?
Meer praktische info over parkeren, de openingstijden van de kantines en bereikbaarheid, vind je via gebouwen.avans.nl