ChancE met name populair onder AMIB studenten; andere modules nog plek

ChancE, het extra-curriculaire programma voor economische Avansstudenten is voornamelijk populair onder studenten van de Academie voor Marketing en International Business (AMIB). Ze schrijven zich met name in voor modules van hun eigen academie. Bij andere modules is nog een tekort.

Bijna de helft van de studenten die zich tot nu toe inschreef, studeert bij AMIB. Door een wachtlijst kunnen dertien studenten niet deelnemen aan de module. “Dat is jammer want deze studenten hadden makkelijk deel kunnen nemen aan modules van andere academies zoals: Brainpower, Café Socrates, Business Gamification of Studio Robot”, vertelt docent Eric van Gennip. Zijn Business Gamification heeft op dit moment vier aanmeldingen. Café Socrates, telt slechts één aanmelding. Een onderdeel moet minimaal zes aanmeldingen moet hebben om door te kunnen gaan.

Ten koste van multidisciplinariteit
Van Gennip vindt het niet alleen jammer dat er weinig aanmeldingen zijn. Het gaat volgens hem ook ten koste van multidisciplinariteit. “Ik ben bijvoorbeeld bezig geweest om voor álle deelnemende opleidingen voorbeelden van gamification uit de branches te verzamelen. Nu heb ik prachtige voorbeelden voor alle opleidingen en een HRM-casus, maar nog geen studenten van die opleidingen. Ook niet van HRM, hoe zonde zou dat zijn.”

Aanmelden tot vrijdag
Aanmelden voor een module van ChancE kan nog tot en met vrijdag 29 september. Het aanbod bekijk je op chance.avans.nl