Je kunt nu stemmen op jouw opleidingscommissie

illustratie: Janine JansenVanaf maandag 27 t/m woensdag 29 november kunnen studenten en medewerkers van Avans stemmen op kandidaten van de eigen opleidingscommissie. Omdat er op de meeste plekken te weinig of precies genoeg kandidaten zijn, zijn er niet bij alle opleidingen verkiezingen.

In totaal zijn er voor tien studenten of medewerkersgeledingen van de opleidingscommissies verkiezingen. Welke dit zijn check je in het overzicht (iAvans). Studenten en medewerkers die mogen stemmen hebben ook via hun e-mail een stemlink ontvangen.

Lees ook: Er valt opvallend weinig te kiezen tijdens verkiezingen opleidingscommissies Avans

Eerste verkiezingen
Dit is de eerste keer dat er verkiezingen worden georganiseerd voor de Opleidingscommissies. Sinds de invoering van de Wet Versterking Bestuurskracht zijn de Opleidingscommissies ingevoerd als officiële derde laag in de medezeggenschap van het onderwijs.