Avans hervat dinsdag colleges, check voor vertrek iAvans

Avans gaat dinsdag vooralsnog gewoon open. Na een maandagmiddag ijsvrij voor studenten en medewerkers verwacht de hogeschool morgen minder problemen.

Op basis van de minder extreme weersverwachting verwacht Avans dat de colleges en andere activiteiten van dinsdag gewoon weer door kunnen gaan. “Mocht dit besluit door een bijgestelde weersvoorspelling veranderen, dan laten we dat tijdig weten op avans.nl en iAvans”, aldus Avans op Facebook. Check dus voor je vertrekt op iAvans of er iets is gewijzigd.

Gladheid in de ochtend
Morgenochtend is het op veel plaatsen nog glad door bevriezing van natte wegen en sneeuwresten. Ook blijft er gedurende de dag kans lokaal kans op hagel en natte sneeuw. Hou dus rekening met mogelijke vertragingen.