Hoe denk jij over internationalisering bij Avans?

Illustratie: Elmarye AaijWat merk jij van de verengelsing van het onderwijs? Hoe belangrijk is internationalisering? Of zie jij het totaal niet zitten om voor je studie naar het buitenland te gaan. Voor een speciaal themamagazine over internationalisering zijn wij benieuwd naar jouw mening.

Punt Magazine wil graag weten hoe Avansstudenten kijken naar internationalisering. Ook zijn we op zoek naar studenten die graag hun ervaringen willen delen. Vul de online enquête in zodat wij een goed beeld krijgen. Het beantwoorden van de vragen duurt maximaal 10 minuten.

Bezig met laden…

Je e-mailadres achterlaten is niet verplicht. Het help ons wel om je te benaderen voor eventuele verdere vragen én je maakt kans op één van de vijf boekenbonnen. De redactie gaat vertrouwelijk om met je antwoorden.

Fred Cahuzak

Het is al een compleet misverstand te denken dat internationalisering hetzelfde is als verengelsing van het onderwijs. Vraag je maar eens af of krijgen kleutertjes in Londen al internationaal onderwijs krijgen.

2018-02-05 08:40:58