Laatste kans: geef je ongezouten mening over internationalisering; ‘Avans kan zó veel meer doen’

Illustratie: Elmarye AaijWat merk jij van de verengelsing van het onderwijs? Hoe belangrijk is internationalisering? Of zie jij het totaal niet zitten om voor je studie naar het buitenland te gaan. Voor een speciaal themamagazine over internationalisering zijn wij benieuwd naar jouw mening.

De reacties op de enquête stromen de afgelopen weken al binnen. Zo delen studenten veel positieve maar ook negatieve ervaringen in het buitenland. “Tijdens het stappen zijn vrienden door de beveiliging een tijd vastgehouden, getaserd en geslagen voor het stelen van een biljartbal.”

‘Avans kan zó veel meer doen om studenten te motiveren om in het buitenland te gaan studeren!’

En zijn studenten wel tevreden over de begeleiding die Avans aanbiedt? “Avans kan zó veel meer doen om studenten te motiveren om in het buitenland te gaan studeren! Het is een ervaring die ik iedereen aan kan bevelen”, aldus een van de reacties. Of waarom gaan buitenlandse studenten eigenlijk niet met jou om? “They don’t speak English in the presence of foreigners. And I don’t like hardstyle.

Punt Magazine wil graag weten hoe Avansstudenten kijken naar internationalisering. Ook zijn we op zoek naar studenten die graag hun ervaringen willen delen. Vul de online enquête in zodat wij een goed beeld krijgen. Het beantwoorden van de vragen duurt maximaal 10 minuten.

Bezig met laden…

Je e-mailadres achterlaten is niet verplicht. Het help ons wel om je te benaderen voor eventuele verdere vragen én je maakt kans op één van de vijf boekenbonnen. De redactie gaat vertrouwelijk om met je antwoorden.