Medewerkerskantine Avans Den Bosch verdwenen na renovatie Onderwijsboulevard 215

OG018, voor veel docenten de plek om zonder studenten om zich heen even een bak koffie te drinken en elkaar te ontmoeten. De medewerkerskantine is opgeofferd voor werkplekken en het staat niet meer op de planning om nog terug te komen.

De personeelskamer zou in eerste instantie vanaf mei 2017 tot januari 2018 niet meer beschikbaar zijn. Inmiddels heeft de Academie voor Industrie & Informatica vanwege ruimtetekort haar intrek genomen in de ruimte die nu in gebruik is als werkruimte.

Eigen medewerkersruimtes
Na de renovatie van de Onderwijsboulevard 215 hebben academies eigen medewerkersruimtes gekregen. De noodzaak van gezamenlijke een personeelsruimte in Den Bosch is bij eerdere renovaties al onderwerp van discussie geweest. Het is beter als docenten en medewerkers zich onder studenten bevinden, was toen de gedachte. Als compromis werd het kleine OG018 beschikbaar gesteld als medewerkerskantine.

Wat vind jij, moet er een nieuwe medewerkerskantine komen? Laat het weten via de poll of laat een reactie achter.