Tussentijdse verkiezingen Avans Medezeggenschapsraad: studentkandidaten gezocht

De Avans Medezeggenschapsraad (AMR) heeft tussentijdse verkiezingen uitgeschreven. De raad is op zoek naar nieuwe leden vanwege twee vacatures in de studentengeleding.

De tussentijdse studentverkiezingen vinden plaats op 19, 20 en 21 maart. Via iAvans kunnen studenten tijdens die drie dagen hun stem uitbrengen.

Kandidaat stellen voor 2 maart
Alle studenten van Avans kunnen zich kandidaat stellen voor de verkiezingen. Dit doe je door een het kandidaatstellingsformulier(.pdf) voorzien van 30 handtekeningen voor vrijdag 2 maart in te leveren bij Bureau Medezeggenschapszaken.

Advies- en instemmingsrecht
De AMR is het centrale medezeggenschapsorgaan van Avans. De raad adviseert en heeft instemmingsrecht op diverse punten. Studenten van de AMR zetten zich de afgelopen jaren onder meer in voor digitaal inleveren, de vernieuwing van Xplora en het voorkomen van verborgen extra studiekosten.

Meer info vind je via iAvans.