AMR-verkiezingen Martijn Mostert: ‘Verbeteren van de leeromgeving op een duurzame manier’

Op 19, 20 en 21 maart zijn er tussentijdse verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad. Studenten kunnen via verkiezingen.avans.nl een stem uitbrengen op één van de kandidaten studentgeleding. De kandidaten met de meeste stemmen, worden direct verkozen tot de raad.

De kandidaten schreven onderstaand artikel om zich voor te stellen.

Martijn Mostert
Eerstejaarsstudent Business IT & Management, Breda

“Het lijkt het me erg leuk om mee te mogen helpen om de kwaliteit van Avans te waarborgen en waar mogelijk te verbeteren. Mijn persoonlijk doel met deze aanmelding is om te kunnen groeien in het adviseren van organisaties; hiervoor is de Medezeggenschapsraad een buitenkans.

Dit wil ik veranderen bij Avans:

1. De inzet van ICT-middelen verbeteren;

2. De facilitaire voorzieningen verbeteren;

3. De synergie tussen student en docent verbeteren;

Ik ben nieuwsgierig, betrokken en straight to the point. Daarnaast is met het toenemend gebruik van ICT belangrijk om hier goed over geïnformeerd te worden. Tijdens mijn opleiding applicatie -en mediaontwikkeling heb ik (praktijk)ervaring opgedaan. Nu, als ZZP’er en Business IT & Management student kan ik bijdragen aan het verbeteren van de leeromgeving op een duurzame manier.”

Anoniem

Martijn for president!