AMR-verkiezingen Meran Shafik: ‘Afstand te verkleinen tussen Avans en studieverenigingen’

Op 19, 20 en 21 maart zijn er tussentijdse verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad. Studenten kunnen via verkiezingen.avans.nl een stem uitbrengen op één van de kandidaten studentgeleding. De kandidaten met de meeste stemmen, worden direct verkozen tot de raad.

De kandidaten schreven onderstaand artikel om zich voor te stellen.

Meran Shafik
Student Accountancy, Breda

“Ik wil naast mijn studie mezelf graag breder oriënteren en ik vind de Avans Medezeggenschapsraad hier een goede optie voor. Ik denk dat je het maximale uit je studententijd moet halen en je naast je studie ook in moet zetten voor andere dingen zoals de Medezeggenschapsraad.

Op dit moment ben ik de Voorzitter van de Studentenraad Breda. Ik merk dat er tussen Avans Hogeschool, de studenten en studieverenigingen een kloof ligt. Ik wil mij daarom via de Avans Medezeggenschapsraad hard maken om deze afstand te verkleinen en hiermee de communicatie te verbeteren.

Door mijn neutrale houding denk ik dat ik de juiste beslissingen kan maken voor studenten aan Avans Hogeschool. Ik kan in de Medezeggenschapsraad ervoor zorgen dat Avans Hogeschool goed onderwijs kan blijven bieden. Ik weet hoe studenten denken en wat zij liever willen op school. Tenslotte heb ik al enige ervaring in het leven als student in de stad, waardoor ik dus weet wat goed is voor de studenten en waardoor zij plezier hebben tijdens hun studententijd.”