Wie komen er in de academie- en dienstraden? Je kunt jezelf nu nog kandidaat stellen

illustratie: Janine JansenWil je meepraten en meebeslissen over wat er in jouw academie of dienst gebeurt? De academie en dienstraden van Avans zijn aan vernieuwing toe. Studenten en medewerkers kunnen zich tot 9 mei kandidaat stellen voor de verkiezingen.

De raad houdt zich bezig met het beleid binnen jouw academie of dienst. Medewerkers en studenten hebben onder meer zeggenschap over de begroting of het businessplan van de academie.

Kandidaatstellingsformulier
Als student of medewerker kun je je kandidaat stellen voor de verkiezingen door voor 9 mei het kandidaatstellingsformulier (.pdf) voorzien van 15 handtekeningen in te leveren bij Bureau Medezeggenschapszaken.

De verkiezingen vinden plaats op 28,29 en 30 mei 2018 via verkiezingen.avans.nl