Studance Festival presenteert line-up met o.a. Freddy Moreira en The Boy Next Door

De line-up van Studance Festival is bekend. Als headliners presenteert het festival onder andere Freddy Moreira en The Boy Next Door.

Studance Festival wordt georganiseerd door Avansstudent Ralph Bethlem. Het festival is bedoeld om het jaar af te sluiten met alle Bossche studenten van mbo tot hbo.

Lees ook: Studance sluit het jaar groots af met festival op de Onderwijsboulevard

LINE UP:
▪Freddy Moreira
▪The Boy Next Door
▪Crude Intentions
▪Nixus & Mc Jordan
▪Bonxo
▪Hitsige Boys
▪Gunza
▪Daan Junior
▪M-Ace
▪La Bunga
▪BRAEFF
▪Givaro B
▪Youngblood
▪Studance Soundsystem
▪MC Flo

Avans Dj’s
Naast de organisatorische Avanslink, staan er ook genoeg studenten op de line-up. Als hoogtepunt is daar The Boy Next Door die ook in de collegebanken van Avans zat. Ook Avansstudent Dj Gunza, winnaar van The Battle of the Dj’s staat op het programma.

Kaarten te koop
Op donderdag 28 juni vindt de eerste editie van Studance Festival plaats op het Residentieplein in Den Bosch. Tickets zijn op dit moment te koop voor €10,-