Studeren of aan het werk in de zomer? In deze Avansgebouwen kun je nog wel terecht

Fanatiek aan het werk of studeren? Let op, een deel van de Avansgebouwen is deze zomer drie weken dicht.

Tussen 23 juli en 10 augustus gaat een groot deel van de Avansgebouwen op slot. In Breda en Den Bosch blijven er wel enkele locaties over om te werken of te studeren. Avans sluit de gebouwen om energie en geld te besparen in de rustige zomermaanden.

Den Bosch

Het Hervenplein is de gehele zomer open. De kantine is gesloten en de studenteninformatiebalie is alleen in de week van 6 augustus aanwezig. Een deel van het Hervenplein wordt deze zomer opnieuw ingericht wat voor overlast kan zorgen.

Breda
De Hogeschoollaan en de Bijster, het gebouw van de diensten, zijn de hele zomer open. De kantine is tussen 11.30 en 13.30 uur open op beide locaties. De Studenteninformatiebalie is de hele zomer aanwezig. In Breda wordt de afdeling van AGZ verbouwd, ook hier kan dit voor overlast zorgen.

Tilburg
Het gebouw aan de Cobbenhagenlaan in Tilburg is gesloten tussen 23 juli en 10 augustus.