Wietse Neven wint Paul van ‘t Hullenaarprijs 2019

Wietse Neven ontving donderdag tijdens de feestelijke diploma-uitreiking van Communication & Multimedia Design de Paul van ‘t Hullenaarprijs 2019. “Wietse heeft een neus voor de interessante activiteiten die studenten én docenten in eigen tijd ontplooien en werkt daar met eigen talent graag aan mee”, schrijft de jury over de CMD-alumnus.

Volgens de jury is Wietse sociaal en erg goed in het verbinden van studenten met docenten. Docenten prijzen de Avans-alumnus verder om zijn extra-curriculaire activiteiten en zijn bevlogenheid.

Eigenzinnig
Wietse heeft tijdens zijn opleiding laten zien dat hij getalenteerd, eigenzinnig en veelzijdig is. De jury verwijst in het rapport naar zijn website, waar de alumnus een veelheid aan eigen werk laat zien, veelal tot stand gekomen tijdens hackathons en internationale schoolprojecten (o.a. Cambridge) en bij activiteiten met studievereniging BOLD.

De Paul van ’t Hullenaarprijs is vernoemd naar de gepensioneerde docent. Van’t Hullenaar wordt door veel mensen gezien als de geestelijk vader van de opleiding Communication & Multimedia Design. Naast een sculptuur, ontving Wietse een Pentel vulpotlood en een cheque ter waarde van 500 euro. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan een ambitieuze, creatieve student die ook op sociaal gebied uitblinkt.

Punt sprak Wietse Neven eerder dit jaar over zijn parfumproject. Wietse maakte luchtjes op basis van persoonlijke data. Het interview lees je hier.