Lekker! Een biertje met goudvis op Tilburgse intro

Foto: Flickr/J. de Graaf https://flic.kr/p/zmEwJ1
Foto: Flickr/J. de Graaf

Avansstudenten happen tijdens de intro in het meel of kliederen elkaar onder de verf. Ook bij de Fontysopleiding Sportmarketing hebben ze zo hun traditie: het drinken van een glas bier met daarin een goudvis.

In een filmpje op Dumpert is te zien hoe een Fontysstudent een glas bier, inclusief vis, in een keer naar binnen giet.

“Een rare studentikoze actie”, noemt de directeur van Fontys Hogescholen Piet van Iersel het op Omroep Brabant. “Het is een beetje dom, maar jongens van die leeftijd doen dat.”

“Gelukkig is het niet onder druk gebeurd en is het een eigen stommiteit. Het is niet iets waarbij iemand in gevaar is gebracht”, vervolgt van Iersel. “Het hoort er helaas een beetje bij.”

Sarcasme

Alles voor de likes, alles voor de views, alles voor de moneys #sarcasme #dierenmishandeling #epicfail

2019-09-01 18:04:13

Addy

"Niemand in gevaar gebracht"... De goudvis is ook een levend wezen!! Dierenmishandeling ten top. En dat vinden we een studentikoze "grap"? Ik vind er niks grappigs aan.

2019-08-30 13:38:00