Recept: Met deze watermeloen feta salade van FoodbySann ga jij goed je vakantie in

Foto: FoodbySann

Op zoek naar een frisse salade voor bij de BBQ? Met deze watermeloen feta salade vul jij ongetwijfeld de magen van je huisgenoten. Vergeet ‘m daarna (en alle andere recepten van FoodBySann) niet te maken voor je ouders, dan zullen ze versteld staan van hoe goed je kunt koken sinds je student bent.

Watermeloen feta salade

FoodbySann

Ingrediënten
– 1/2 watermeloen
– 1 komkommer
– handverse munt
– 65 gr feta (voor lactosevrij/vegan, kun je vegan feta gebruiken)
– sap van 1/2 limoen
– 2 tl balsamico azijn
– 1 el olijfolie
– 50 gr rucola
– snuf zout & peper

Bereiding
Snijd de watermeloen en komkommer, en doe het samen met de munt, feta en rucola in een grote schaal.
Maak een dressing van limoensap, zout, peper, olijfolie en balsamicoazijn.
Verdeel dit eroverheen en genieten maar.

Recepten die gezond zijn, makkelijk om te maken én er fancy uitzien. Oud-Avansstudent Sanne van Lierop bedenkt ze helemaal zelf en publiceert ze op haar Instagrampagina Food by Sann. Iedere maand deelt Punt een van haar recepten. Vorige maand publiceerden we een ontbijtje waarmee je je huisgenoten of je (potentiële) liefde mee verrast na een avondje stappen. Benieuwd wie Sanne is? Ze stelt zich hier voor.