Geef je nu op voor verkiezing Avans Ondernemer van het jaar

Heb jij een eigen bedrijf of onderneming, of start je er binnenkort een en studeer je bij Avans? Geef je dan nu op voor de verkiezing Avans Ondernemer van het jaar.

In navolging van de winnaars van vorig jaar gaat Avans opnieuw op zoek naar de beste studentondernemer. Naast de titel ontvangt de winnaar een bedrag van 1500 euro om te investeren in zijn of haar bedrijf, een gepersonaliseerde promovideo en een coachingssessie.

Publiekswinaar
Tot en met 12 februari kunnen studenten zich aanmelden. Op donderdag 16 maart in de LocHal in Tilburg pitchen de beste vijf live hun bedrijf waaruit de organisatie de winnaar kiest. Naast de jurywinnaar wordt er ook een publiekswinnaar gekozen. Tijdens het event stemmen de bezoekers op hun favoriete ondernemer. Diegene met de meeste stemmen krijgt een promovideo voor zijn bedrijf.

Durf jij de strijd aan? Meld je nu aan.