Wat vind jij van Avans Hogeschool? Geef je mening en vul de Nationale Studenten Enquête in

Studenten van Avans Hogeschool kunnen vanaf vandaag de Nationale Studenten Enquête (NSE) van 2023 invullen. Ze ontvangen de online vragenlijst van Studiekeuze123 vrijdag in de mail.

Elk jaar doen alle hogescholen en universiteiten mee aan dit landelijk onderzoek. De enquête toetst de tevredenheid van studenten over opleidingen en vergelijkt die met alle andere hogescholen. Met de NSE weten hogescholen en universiteiten wat er goed gaat op hun school en wat er verbeterd kan worden voor huidige en toekomstige studenten.

Uit de NSE blijkt dat Avans al jaren gewaardeerd wordt door studenten. Het afgelopen jaar scoorde de hogeschool op vrijwel alle thema’s beter dan andere grote hogescholen. Zo was er een hoge waardering voor inclusiviteit en docenten. Uit de NSE bleek wel dat de toetsing binnen de hogeschool verbeterd kon worden.

Het invullen van de vragenlijst kost tien minuten. Daarnaast maak je kans op enkele prijzen zoals noise-cancelling headphones en een Macbook Air. De resultaten worden in het najaar van 2023 bekendgemaakt.