Blijf nomineren voor de Student van het Jaar-verkiezing

Hartverwarmend zijn de reacties die Punt toegestuurd kreeg in de Student van het Jaar-verkiezing. Van ‘Hij heeft een hart van goud’ en ‘Een topper uit duizenden!’, tot ‘Knap hoe ze alle balletjes hooghoudt’ en ‘Deze man heeft het woord stilzitten niet in zijn woordenboek staan’. Nomineren kan nog steeds!

Al bijna dertig studenten worden door hun (voornamelijk) medestudenten in het zonnetje gezet. Om verschillende redenen, zoals het opzetten van een studievereniging, actief zijn in de medezeggenschapsraad of meehelpen tijdens een introductiekamp. Daarnaast komen redenen als ‘Hij doet goed z’n best’ en ‘Ze is altijd op tijd’ voorbij, maar dat is natuurlijk niet genoeg om het te schoppen tot Student van het Jaar 2023.

Parel
Dus zoeken we nog even verder naar die ene parel. Ken je een student die altijd een stapje extra zet? Zich bijvoorbeeld inzet voor ouderen of voor andere kwetsbare groepen in de samenleving? Iemand die maatschappelijk betrokken is en daarnaast een hardwerkende student? Nomineer diegene dan nu, dat kan nog tot en met 31 maart. Vergeet niet te vermelden waarom je iemand opgeeft.

Inspiratie nodig? Vorig jaar werd Chemiestudent Assala Driouichi uitgeroepen tot Student van het Jaar. Ze kreeg de prijs onder andere vanwege haar inzet om studenten met een niet-westerse migratieachtergrond zich thuis te laten voelen op Avans.

Let op: alleen nominaties die gedaan zijn met een e-mailadres van Avans tellen mee!