AMR-verkiezingen Belemir Duman: ‘Bevorderen van de veiligheid, een prettige leeromgeving’

Op 19, 20 en 21 maart zijn er tussentijdse verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad. Studenten kunnen via verkiezingen.avans.nl een stem uitbrengen op één van de kandidaten studentgeleding. De kandidaten met de meeste stemmen, worden direct verkozen tot de raad.

De kandidaten schreven onderstaand artikel om zich voor te stellen.

Belemir Duman
Eerstejaarsstudent HBO-rechten, Den Bosch

“Zelf ben ik erg gemotiveerd en hou van uitdagingen. Op de middelbare school heb ik jarenlang als actief lid van de leerlingenraad mee kunnen beslissen over vele zaken. Ik heb daar erg veel geleerd. Met de eigenschappen die ik verder ontwikkeld heb, zou ik me heel graag voor de studenten en leraren willen inzetten.

Ook ben ik erg geïnteresseerd in maatschappelijke en politieke kwesties. Ik hou ervan om over een vraagstuk of probleem mee te mogen denken. Ik wil graag een bijdrage leveren in het ondersteunen van onze school achter de schermen. Tevens vind ik het bevorderen van de veiligheid, een prettige leeromgeving, een gezellige sfeer en het waken tegen discriminatie op welke grond dan ook, erg belangrijke taken van de AMR.

Een aantal verbeterpunten die ik wil aanpakken:

• De temperatuur in de klaslokalen moet goed geregeld worden. Op locatie
    ’s-Hertogenbosch-Oost hebben studenten vaak last van te warme of koude lokalen.
  • Er moet meer duidelijkheid komen naar de studenten toe. Studenten moeten vaker van zaken die over hun worden bepaald, op de hoogte worden gehouden.

Dus stem op mij en ik stel je niet teleur!”