AMR-verkiezingen Chiel van Gerwen: ‘Associate degree-studenten vertegenwoordigen’

Op 19, 20 en 21 maart zijn er tussentijdse verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad. Studenten kunnen via verkiezingen.avans.nl een stem uitbrengen op één van de kandidaten studentgeleding. De kandidaten met de meeste stemmen, worden direct verkozen tot de raad.

De kandidaten schreven onderstaand artikel om zich voor te stellen.

Chiel van Gerwen
Eerstejaarsstudent ad (associate degree) Ondernemen, Den Bosch

“Ik heb mezelf verkiesbaar gesteld bij Avans Medezeggenschapsraad omdat wij vanuit AAAD ambitieuze doelstellingen hebben. Er bestaan academie-breed nog veel zaken die aandacht verdienen. Communicatie tussen de academie en student, goede studiefaciliteiten en contact met het werkveld zijn belangrijke onderwerpen die ik wil verbeteren. Als ondernemer weet ik hoe belangrijk het is om mensen bij elkaar te brengen en om vraagstukken constructief op te lossen. Als ‘verbinder’ kan ik ervoor zorgen dat jouw stem gehoord wordt. Kortom: ik heb een luisterend oor en ben actie- en oplossingsgericht.

Mocht je verbeterpunten hebben en heb je het idee nu niet gehoord te worden? Twijfel geen moment en stuur mij een WhatsApp (06-31064686).

Dit wil ik verbeteren bij Avans: meer werkplekken, meer stopcontacten en vooral een schoner Xplora.”