Wie is jouw Avansdocent van het jaar?

Wie is volgens jou dé beste docent van het afgelopen jaar? Avans is op zoek naar de Avansdocent van het jaar.

Je kunt nu jouw favoriete docent nomineren door hem of haar te noemen in een reactie op de Facebook oproep van Avans. De nominatie loopt tot maandag 16 juni. Vervolgens kan je één stem uitbrengen op een van de docenten die het meest genoemd is in de reacties. De winnaar krijgt de titel: Avansdocent van het jaar 2014.

Waardering
Suzan van Brussel, docent aan de Pabo in Breda werd
vorig jaar verkozen tot Avansdocent van het jaar. ‘De waardering van de studenten is super’, vertelde ze vorig jaar tegen Punt.

student tilburg

Echt weer een hersensheet van Avans deze allure. Sommige docenten geven les aan 100 studenten en andere geven les aan 10 studenten. Wie denk jij dat de meeste kans maakt op een stem?

2014-06-12 10:06:40

MO