Opnieuw nominatie Vrijwilligersacademie

De Vrijwilligersacademie, een project van de Academie voor Sociale Studies in Den Bosch (ASH) is genomineerd voor de Meer dan Handen Vrijwilligersprijs. Het project is genomineerd in de categorie lokale en regionale vrijwilligersprojecten.

De Vrijwilligersacademie, waarbij vrijwilligers uit de regio samen met studenten leren en vernieuwen, won eerder de Avans Innovatieprijs en werd genomineerd voor de Godshuizenprijs.
De vrijwilligersprijzen zijn er om inspirerende voorbeelden in het zonnetje te zetten en waardering uit te spreken voor vrijwilligers.

Sport ontmoet zorg
Het project van de Academie voor Sociale Studies Den Bosch is genomineerd met een nieuw initiatief ‘Sport meets Zorg’. De academie richt zich daarmee ook op vrijwilligers uit de sport. Ook de Juridische Hogeschool neemt dit jaar deel aan de Vrijwilligersacademie.

De Meer dan Handen vrijwilligersprijzen 2014 worden uitgereikt op 8 december in Rotterdam door staatssecretaris Martin van Rijn en minister Ronald Plasterk.