Nomineer jouw docent van het jaar 2015!

Wie is volgens jou dé beste docent van het afgelopen studiejaar? Tijd om jouw favoriete docent in het zonnetje te zetten! Avans is in samenwerking met Punt op zoek naar de aller leukste, slimste, liefste, grappigste maar vooral de beste Avansdocent van het jaar 2015.

Je kunt nu jouw favoriete docent nomineren door hem of haar te noemen in een reactie op Facebook. De nominatie loopt tot 9 juni. Uit de genomineerden wordt een top vijf geselecteerd waarop gestemd kan worden. De winnaar mag zichzelf een jaar lang Avansdocent van het jaar noemen.

docent-vh-jaar2014_maxPassie voor het vakgebied
Vorig jaar sleepte Corry Derks, docent HBO-verpleegkunde in Den Bosch, de titel binnen. Studenten waren lyrisch over Corry’s passie voor het vakgebied en het docentschap, haar betrokkenheid en haar toegankelijkheid voor studenten. ‘Bij Corry voel je echt de liefde voor haar vak, dat straalt ze uit. Ze is altijd vrolijk en heeft veel geduld met ons wanneer we op maandagochtend de focus weer eens verliezen’, aldus een van haar studenten.