Avans OV-kaart vanaf nu aan te vragen

Vanaf woensdag is het mogelijk om een Avans mobiliteitskaart aan te vragen. Met deze OV-kaart wordt het openbaar vervoer voor medewerkers van Avans volledig vergoed.

De kaart kan worden aangevraagd via de HR Selfservice (intranet) van Avans. Woon-werkverkeer en dienstreizen worden met de mobiliteitskaart gecompenseerd. Nu is er nog een vaste vergoeding per maand voor het woon- werkverkeer. De aanvraag en de uitgifte van de kaart is uitbesteed aan Reisbalans.

Dubbele kosten niet vergoed
Wie  de kaart voor 18 november aanvraagt,  heeft deze volgens de diensteenheid Personeel en Organisatie voor 1 januari in zijn bezit. Wie al een OV-abonnement heeft moet deze tijdig opzeggen. Dubbele kosten worden niet vergoed.

Meer weten over de Avans OV-kaart? Punt zette de feiten op een rijtje.

Anoniem

Leuk duurzaam initiatief. Maar studenten krijgen een lelijke waterzak, dus waarom ook niet zoiets in dezelfde prijsklasse voor het personeel van Avans?

2015-11-04 16:10:29