Voetjes van de vloer en handjes de lucht in op het HBO Intro Festival in Den Bosch

5hbointrofestivaldenboschdansen2015-1920Altijd al eens goed feest willen vieren in Den Bosch? Dan mag je het HBO Intro festival zeker niet missen. Samen met honderden medestudenten krijg je hier de kans om een fantastisch feestje te bouwen! Voorzie jezelf van bier, of een ander drankje scoor, die écht vette studentenhap bij een van de foodtrucks en een mooie tijd is gegarandeerd!

Het HBO Intro Festival in Den Bosch gaat donderdag 1 september van start. Van 17.00 uur tot 23.00 uur zullen de twee stages op het Residentieplein aan de Onderwijsboulevard voorzien zijn van topartiesten.

Battles
Op de mainstage zal van 17.30 uur tot 18.15 uur de winnaar van de Battle of the Bands, Panda Romance, te zien zijn. Deze Tilburgse band is nog jong, maar weet met veel enthousiasme menig harten te veroveren. Om 19.00 uur draait Ravish, de winnaar van de Battle of the DJ’s op de mainstage. Met zijn mix van R&B, house en bubbling tracks weet hij alle voetjes zeker van de vloer te krijgen.

Line-up
Naast de winnaars van de battles zijn er op de mainstage ook andere topartiesten te zien. Zo staat FeestDJRuud nog één laatste keer op het HBO Intro in Den Bosch, draait Kav Verhouzer zijn alom bekende tracks en laat Marvelious zich ook nog even zien. Ook Zifiron en Moombahteam zullen op de mainstage staan.

Happy Hour
Tussen 17.00 uur en 19.00 uur is het dubbel feest. Dan kun je namelijk festivalmunten kopen voor slechts 1,50 euro, na 19.00 uur kosten munten 2 euro.

Introducé
De entree is gratis en dit jaar is het zelfs mogelijk een introducé mee te nemen. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is je vriend(in) mee te nemen in dezelfde entreepoort. Vergeet niet je studentenpas.

Cover model
Lijkt het je leuk om op de cover van Punt te staan? Kom dan naar de HBO Intro Hangout. Weet jij met je medestudenten of vrienden het leukste op de foto te staan, dan ligt jouw foto misschien binnenkort op alle locaties van Avans in de bakken.